Tanca els ulls i escolta...

dijous, 13 de maig del 2010

Canvi de plans

Al final no correré el Half Ironman d'Àustria de finals de mes ni la Challenge del Maresme de l'octubre. És curiós, ara que estic millor que mai de forma però tinc un parell de... bons motius per canviar de plans. Acabar la Titan Desert ha tingut efectes morals al meu coco. Psicològicament em sento més capacitat per acabar la 70.3 d'Àustria però al mateix temps noto una mena de pau interior (us juro que no vaig fumar res al Sàhara) que em fa ser més prudent a l'hora de competir. Tot i que és cert que em ve de gust, no ho necessito per ara. Suposo que hi ha alguna explicació científica que es remet a la pujada i baixada d'adrenalina o qualsevol altre concepte similar i que no domino. No ho sé. Però no aniré a Àustria. Més endavant espero fer un Half Ironman o la Challenge o el que sigui. El segon motiu és més palpable i consistent. A principis de juny marxo a Sudàfrica a cobrir el Mundial de futbol. Hi seré gairebé 40 dies amb tot el que això suposa, especialment de feina prèvia, burocràcia per completar i de temps fora de casa. Per no forçar (Patum a banda, tinc temes paral·lels), prefereixo agafar-m'ho amb calma que això promet ser llarg. O sigui que és probable que afluixi el ritme però amenaço: no tanco per vacances. L'aventura continua!

2 comentaris:

  1. Home, els plans alternatius es veuen força entretinguts també.

    ResponElimina
  2. Tens tela aquest estiu!
    Millor prendre-s'ho amb calma i anar fent. Si vols fer un punk half IM truca'm i t'acompanyo. Però amb BTT i 1/2 marató de muntanya, per endurir una micona...

    Per cert, dissabte de Patum amb Brams a Berga he sentit =)

    ResponElimina