Tanca els ulls i escolta...

dijous, 7 d’octubre del 2010

Cavalls del Vent 2010

Torno a trepitjar el blog molt temps després. La llarga absència és per culpa de diversos motius:

1- Per falta de temes interessants per explicar. Després de l'experiència del Mundial necessito perspectiva.
2- Per falta de temps i motivació per dedicar a cuidar el blog.
3- Perquè he descobert noves eines com el twitter que em fan ballar el cap.

Espero retrobar coses interessants per explicar i així tornar a aparèixer per aquí. De moment us deixo algunes fotos que vaig fer al Cavalls del Vent. Les que més m'agraden de les moltes que vaig fer:










2 comentaris:

  1. Ostres, que ahir vaig passar per casa i al programa aquell de T5 de la tarda, Sálvame, van posar un vídeo de la tal Trapote amb la sintonia del Tot el que puja baixa!
    Collonada

    ResponElimina