Tanca els ulls i escolta...

divendres, 9 de juliol del 2010

Dinar infernal

(Estic sota mínims de moral...)

Després del gran sopar d'ahir el diable m'ha castigat amb un dinar que m'ha tallat la digestió. He arribat famolenc però de cop he perdut la gana. M'ha semblat veure el dimoni just allà a la porta de l'entrada, assenyalant-me, amb unes forquetes a una mà i a l'altre llançant-me un llamp! "Tu, per tenir mals pensaments. Ara t'emportaràs un càstig!". Me'l mereixo? He demanat taula ben lluny "d'ells", si jo només aspirava a dinar tranquil...
Atenció als videos, per desmentir La Trinca, m'ha quedat clar que l'home no ve de la patata. I he evitat passar-vos les escenes més dures.


1 comentari:

  1. Collons nano, t'han fotu l'"i'm spanish, spanish, spanish" amb què ahir explicaven el pas dels veïns a la final els del The Times...

    Et planyo per tot aquest final. No et mereixies un mundial tan dur mentalment. Físicament tocava patir, però no d'aquesta manera.

    Ànims i amunt!
    Enhorabona pel passi a la final.

    ResponElimina