Tanca els ulls i escolta...

dimecres, 7 de juliol del 2010

Van der Vilalta

(M'atreviria a afirmar que tots els que llegiu aquest bloc heu tingut sempre la mateixa admiració que jo per la selecció holandesa. Doncs res, molts ànims Holanda! Ah, us proposo modificar-vos lleugerament el cognom. Us sentireu molt millor)

No entenc perquè tots els sudafricans que em coneixen -bé, saben d'on sóc però dubto que recordin el meu nom- em feliciten amb un gran somriure. No entenc perquè la gent que no em coneixia -ni tan sols sabia d'on sóc- i em pregunta d'on sóc, em feliciten per la final d'Espanya. No entenc perquè la gent aquí no para de demanar-me d'on sóc i no entenen perquè no em considero espanyol. No entenc que la premsa de Madrid carregui tot l'any sense escrúpols contra el Barça i ara es facin palles amb la selecció espanyola quan només han marcat jugadors del Barça. No entenc perquè, estant en un lloc tant inimaginable i desconegut com és Potchefstroom (Sudàfrica), ara mateix m'agradaria desaparèixer o bé fondre'm sota terra. No entenc com és que un dels somnis de la meva vida estigui a un pas de convertir-se en un malson. Només entendré tot això si diumenge guanya Holanda.

10 comentaris:

  1. Isaak....GUANYARÀ !!!!!!

    Van der Montxi

    ResponElimina
  2. Jo ja me l'he canviat al facebook.
    Tinc molta por, cada cop que juga la selecció del país veí els carrers del meu poble s'omplen de bojos que confonen Espanya amb feixisme.
    Sense anar més lluny, en un dels partits de vuitens, una onada de gent em va passar pels voltants del cotxe cridant: fascista siempre fascista siempre! tots embolicats amb banderes de l'àguila i toros.
    I mentrestant aquí ens barallem per aviam si hem de fer pancarta i només bandera.
    Ànims i VISCA CATALUNYA.

    Cristina Van Der Prat

    ResponElimina
  3. Jo he perdut l'esperança i m'estic fent a la idea. Ahir em vaig sentir una mica avergonyit de ser manresà mentre caminava amb el cap cot i la samarreta d'Alemanya a la bossa cap a casa. Van sortir tots amb les banderetes. Em recordava a aquelles festes majors de Sòria o qualsevol indret del país veí. En fi, que sigui el que déu vulgui.

    Tinc una samarreta del PSV que potser em poso però no sóc especialment optimista. I el Xavi va dir que es pintaria els cabells...

    ResponElimina
  4. Ich möchte, dass Spanien verpassen!

    Sabia que tenia una alemanya dins meu...

    Van der Prat

    ResponElimina
  5. Jo no sé si fotre-li Van der Uri o Van der rafapasgarrapades.....
    Quin drama!!

    ResponElimina
  6. Van der Vilalta estem amb tu pero els precedents historics no ens fan ser massa optimistes: han perdut les dues finals que han disputat i més significatiu per entendre com estem ara : Ens van abandonar durant la Guerra de Successió pactant amb Castella i França al (tractat d'Utrech)
    A veure si com a mínim guanyem el partit de dissabte a les 6. Salut!!
    Van de JR

    ResponElimina
  7. Van de JR? Ets el mític? Ara m'he perdut amb això del partit de dissabte...

    ResponElimina
  8. Jo estic una mica acollonit...
    A Calaf un munt de petards i cotxes al carrer. Crec que ha fet més mal al nostre somni, la Roja que la conya de l'estatut.

    Creuem els dits per diumenge...

    ResponElimina
  9. Isaac dissabte a les 6 hi ha la Manifestació contra la sentència de l'Estatut (que particularment m'importa una merda: la via estatutaria es va acabar amb la LOAPA) però més que res que s'adonin que en tenim els collons plens i no d'amor precisament...
    Salut !!!
    JR

    ResponElimina
  10. Des de la distància em perdo a vegades. La manifestació la faria jo aquí en plan integrista. Això és insuportable. I quan penso en les barbaritats polítiques que ara em queden tant lluny i els altres periodistes catalans aquí em diuen que sóc un taliban per anar en contra d'Espanya... Se m'infla una cosa i no és precisament d'amor tampoc.

    ResponElimina